
Lippulaivan kirjastossa jalkaudutaan asiakkaiden pariin
Espoon kaupunginkirjaston uusi asiakaspalvelumalli on suunniteltu asiakaslähtöiseksi, jalkautuvaksi ja proaktiiviseksi. Kirjastotilasta on poistettu isot palvelutiskit…
Espoon kaupunginkirjaston uusi asiakaspalvelumalli on suunniteltu asiakaslähtöiseksi, jalkautuvaksi ja proaktiiviseksi. Kirjastotilasta on poistettu isot palvelutiskit…
Organizations are faced with an urgent challenge: outdated performance management systems. These systems push managers…
Jokainen fysioterapeutti on varmasti työssään pohtinut alan ikuisuuskysymystä: ”Miten saisin tämän asiakkaan tekemään harjoitteita myös…
IT-tuen tarkoitus on tunnistaa ja ratkaista ongelmia, mutta kukaan ei voi pitää muistissaan kaikkea. Tämän…
On aina asiakaslähtöisempää ennaltaehkäistä kuin korjata. Nuorten päihteiden käyttöön liittyvät käyttäytymismallit ovat muuttuneet ja jatkuvassa…
Ympärivuorokautisen hoidon paikat vähenevät, ikääntyneiden määrä kasvaa ja hoitohenkilöstön resursseja vähennetään. Hyvinvointialueiden tehtävä on tukea…
Sisäisen viestinnän vaikutus yrityksen hankinnoissa esiintyy monitasoisesti ja sitä on suunnitelmallisesti seurattava sekä kehitettävä. Opinnäytetyössä…
Ioncor Oy ja sen asiakas identifioivat tarpeen Salon tehtaan tuotantoprosessissa kontrolloida kahta eri ruuvityyppiä, johtuen…
Julkisen liikenteen kustannustehokkuus on jatkuvasti esillä, kun pyritään parantamaan palveluiden laatua ja taloudellisuutta. Kuljetuskustannusten seurantaan…
Osuuskunnat on merkittävä osa Suomen taloudellista ja sosiaalista rakennetta, vaikka niiden toimintaan liittyy monia haasteita…
Syöpää sairastavia tavataan kaikkialla terveydenhuollossa. Sen vuoksi on tärkeää, että sairaanhoitajilla on siihen liittyvät perustaidot…
Kaatuminen on ikääntyneen henkilön tyypillisin tapaturma. Kaatumisia voidaan ehkäistä tehokkaasti riittävän aikaisin tehdyllä kaatumisen ehkäisytyöllä….