Talk by Students

29.11.2024

Lippulaivan kirjastossa jalkaudutaan asiakkaiden pariin

Espoon kaupunginkirjaston uusi asiakaspalvelumalli on suunniteltu asiakaslähtöiseksi, jalkautuvaksi ja proaktiiviseksi. Kirjastotilasta on poistettu isot palvelutiskit…

Lue lisää
28.11.2024

David Parmenter´s Key Performance Indicator Methodology

Organizations are faced with an urgent challenge: outdated performance management systems. These systems push managers…

Lue lisää
27.11.2024

Nuoren koripalloilijan patellofemoraalista kipua ennaltaehkäisevä harjoittelu – Miten tukea harjoitteluun sitoutumista ja motivaatiota?

Jokainen fysioterapeutti on varmasti työssään pohtinut alan ikuisuuskysymystä: ”Miten saisin tämän asiakkaan tekemään harjoitteita myös…

Lue lisää
27.11.2024
ICT

Tietopankin rakentaminen: miten IT-asiantuntija voi ratkaista IT-ongelmia ja rakentaa kestävää osaamista organisaation käyttöön

IT-tuen tarkoitus on tunnistaa ja ratkaista ongelmia, mutta kukaan ei voi pitää muistissaan kaikkea. Tämän…

Lue lisää
27.11.2024

Tukea yläkouluikäisten nuorten päihdekasvatukseen: Vuosikello ja materiaalipankki osaksi ehkäisevää päihdetyötä

On aina asiakaslähtöisempää ennaltaehkäistä kuin korjata. Nuorten päihteiden käyttöön liittyvät käyttäytymismallit ovat muuttuneet ja jatkuvassa…

Lue lisää
27.11.2024

Vapaaehtois- ja järjestötoiminnan merkitys ikääntyneiden palvelutalossa

Ympärivuorokautisen hoidon paikat vähenevät, ikääntyneiden määrä kasvaa ja hoitohenkilöstön resursseja vähennetään. Hyvinvointialueiden tehtävä on tukea…

Lue lisää
26.11.2024

Sisäisen viestinnän kehittäminen hankinnoissa – Case Vantaan Energia Oy

Sisäisen viestinnän vaikutus yrityksen hankinnoissa esiintyy monitasoisesti ja sitä on suunnitelmallisesti seurattava sekä kehitettävä. Opinnäytetyössä…

Lue lisää
26.11.2024

Ruuvinsyöttölaite ja -annostelija osaksi tuotantoa

Ioncor Oy ja sen asiakas identifioivat tarpeen Salon tehtaan tuotantoprosessissa kontrolloida kahta eri ruuvityyppiä, johtuen…

Lue lisää
26.11.2024

Markkinaselvitys kuljetuspalvelujen ostajille

Julkisen liikenteen kustannustehokkuus on jatkuvasti esillä, kun pyritään parantamaan palveluiden laatua ja taloudellisuutta. Kuljetuskustannusten seurantaan…

Lue lisää
Yhteisö
26.11.2024

Osuuskunnat: Suomen talouden ja yhteisöjen tukipilarit

Osuuskunnat on merkittävä osa Suomen taloudellista ja sosiaalista rakennetta, vaikka niiden toimintaan liittyy monia haasteita…

Lue lisää
26.11.2024

Suolistosyövän perusopetuksen yhtenäistäminen

Syöpää sairastavia tavataan kaikkialla terveydenhuollossa. Sen vuoksi on tärkeää, että sairaanhoitajilla on siihen liittyvät perustaidot…

Lue lisää
26.11.2024

Kaatumisten ehkäisy – joka paikassa jo tuttu juttu?

Kaatuminen on ikääntyneen henkilön tyypillisin tapaturma. Kaatumisia voidaan ehkäistä tehokkaasti riittävän aikaisin tehdyllä kaatumisen ehkäisytyöllä….

Lue lisää
Lataa lisää